Обновление ChipLoaderNG 3.7.0, подробнее тут: viewtopic.php?f=19&t=11442
Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Модераторы: chipsoft, makkenzi
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Показую, що немає жодних проблем із цим авто. За умови правильно підібраного обладнання, правильного монтажу та налаштування.
Закінчили монтаж із повним налаштуванням такого авто. Прокатали газом. Запуск на гарячу взагалі без проблем. Залишили спеціально на ніч. З ранку перевіряю запуск на холодну. Перед запуском. Час на осцилограмі 3 хвилини 6 секунд. Пускова паливоподача. Запуск та перехід до холостого ходу. Час 3 хвилини 7 секунд.
Закінчили монтаж із повним налаштуванням такого авто. Прокатали газом. Запуск на гарячу взагалі без проблем. Залишили спеціально на ніч. З ранку перевіряю запуск на холодну. Перед запуском. Час на осцилограмі 3 хвилини 6 секунд. Пускова паливоподача. Запуск та перехід до холостого ходу. Час 3 хвилини 7 секунд.
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Порівняння наповнення та просідання тиску редуктора в потужнісному режимі.
Сенсу ставити незрозумілу електроніку з усім іншим навчальним набором не бачу. У результаті маємо те, що маємо.
Порівняння карти паливоподачі.
Як приблизно має виглядати монтаж цього двигуна.
Асинхронні упорскування різної тривалості при прискоренні присутні на цьому двигуні.Сенсу ставити незрозумілу електроніку з усім іншим навчальним набором не бачу. У результаті маємо те, що маємо.
-
- Сообщения: 1253
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Навчальний набiр уже встановленй,куди ж вiн його дiне , асинхронне впорскування потрiбно "вiдрiзать" фiльтром,якщьо вiн там присутнiй ,в нього основна проблема з подачею потрiбноi кiлькiстi палива в потрiбний момент,звiдси мiнiмальнi вимоги- викинути скоросник,замiнити редуктор,переробити подачу на форсунках (встановити трiйники), я б почав би з цього.
ГБО, 0662219549 , 0965855193
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Асінхронне не відріжить. Воно дуже коротке, один цикл при прискоренні та специфічне. Не завжди буває. Баракуда відпрацює. Відсікнути електроніка не зможе. Покажу пізніше сигнал. Навчальний редуктор на іншій авто поставити. Швидкісний прибрати. Авто дуже чутливе до суміші. Перехід дуже поганий, якщо немає повного збігу з бензином. Звичайно може впливати і на запуск швидше за все. Стабільної паливоподачі в такій комплектації не може бути. Тому хоч би мінімально виправляти. На майбутнє не займатись нісенітницею. А ставити нормальну електроніку.serg71 писал(а): ↑Вс ноя 19, 2023 12:24 pmНавчальний набiр уже встановленй,куди ж вiн його дiне , асинхронне впорскування потрiбно "вiдрiзать" фiльтром,якщьо вiн там присутнiй ,в нього основна проблема з подачею потрiбноi кiлькiстi палива в потрiбний момент,звiдси мiнiмальнi вимоги- викинути скоросник,замiнити редуктор,переробити подачу на форсунках (встановити трiйники), я б почав би з цього.
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 872
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Доброго всім ранку. Отже почну з того що , від щирого серця вдячний за консультації. Проблему з запуском решив. Згоден обладнання, за останній час дуже зіпсувалось. Це вперше за весь час праці з ГБО, що б так щвидко вийшли з ладу дві запчастини ні мабудь все ж три запчастини. Проблема рішена. Остання заміна - форсунка. І все стало на свої міста. Налаштування та осцілограму скину пізніше.
Редуктор стоїть Nordik XP, клапана нема, траса 8мм. Що до Т газа при якому наступае перемікання на газ (-20 гр) в настройках, це на мій погляд значення буде працювати тільки коли відключений датчик Т редуктора.
Редуктор стоїть Nordik XP, клапана нема, траса 8мм. Що до Т газа при якому наступае перемікання на газ (-20 гр) в настройках, це на мій погляд значення буде працювати тільки коли відключений датчик Т редуктора.
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Ні, без датчика температури редуктора не працюватиме взагалі. Так як температура редуктора є однією з основних умов для перемикання на газ. Додатково є ще умова за температурою газу. Навіть за морозу -20 гр. , Поки прогріється редуктор, під капотом буде вже близько нуля або маленький мінус. Тому температура газу не може бути з великим мінусом. Не зрозуміло взагалі навіщо виробник заклав можливість встановлення явно неможливих параметрів. Таке можливе лише на крайній півночі. Але за такої температури газу явно форсунки нормально не працюватимуть.avtoteh_dnepr писал(а): ↑Пн ноя 20, 2023 12:39 pmЩо до Т газа при якому наступае перемікання на газ (-20 гр) в настройках, це на мій погляд значення буде працювати тільки коли відключений датчик Т редуктора.
Жиклери на цьому двигуні оптимально 2,5 мм (для відпрацювання довприсків) і тиск редуктора 1,4-1,5 бар.
-
- Сообщения: 1253
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Виробник дае iнструмент,а як ним користуватись ,вирiшуе користувач, яке б не було встановлене обладнання,якщьо воно працювало хоч якось,а потiм перестало,завжди потрiбно шукати проблему в механiцi, там де щьось зношуеться ,а не в электронних компонентах, форсунки потрiбно було перевiрити в першу чергу,на iндикатор "кинути", та iх портрiбно i перед установкою перевiрити ,i рiзницю по ходу штоку скомпенсувати программно.
ГБО, 0662219549 , 0965855193
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 872
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Всім доброго дня. Як обіцяв осцілограма. І заводится стало "четко". Що касаеться форсунок, тільки підкидувавши по одній найшов.
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Які жиклери зараз стоять? З 3000 оборотів повинен час упорскування газу зрівнятися з бензином або навіть бути меншим ніж на бензині.
Яка магістраль та мультиклапан стоїть? Сьогодні Додж Джорні 3.6 з пародією редуктора Tomasetto АТ13 XP, з трубкою D6 налаштовували. Така машинка приїхала. Грубе порушення підбору ГБО. Але доводиться на жаль це витягувати якось. Звичайно, довприсками бензину на високих навантаженнях, інакше ніяк. Сенс редуктора не зрозумілий? Заявлену потужність він, звичайно, не видасть. Починаючи з 4000 оборотів провал тиску.
Яка магістраль та мультиклапан стоїть? Сьогодні Додж Джорні 3.6 з пародією редуктора Tomasetto АТ13 XP, з трубкою D6 налаштовували. Така машинка приїхала. Грубе порушення підбору ГБО. Але доводиться на жаль це витягувати якось. Звичайно, довприсками бензину на високих навантаженнях, інакше ніяк. Сенс редуктора не зрозумілий? Заявлену потужність він, звичайно, не видасть. Починаючи з 4000 оборотів провал тиску.
-
- Сообщения: 1253
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Не повинно там бути жиклерiв зовсiм,i ход на форсункi не меньше 0,37мм, бо траплялись з ходом 0,25мм , iх не хвате i без жиклера
ГБО, 0662219549 , 0965855193
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 872
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Траса 8мм, мульт не помню. Упроскування підганяю під відсутність помилки на бідну суміш.Жиклерів нема як і не було до цього.Alex66 писал(а): ↑Чт ноя 23, 2023 9:51 pmЯкі жиклери зараз стоять? З 3000 оборотів повинен час упорскування газу зрівнятися з бензином або навіть бути меншим ніж на бензині.
Яка магістраль та мультиклапан стоїть? Сьогодні Додж Джорні 3.6 з пародією редуктора Tomasetto АТ13 XP, з трубкою D6 налаштовували. Така машинка приїхала. Грубе порушення підбору ГБО. Але доводиться на жаль це витягувати якось. Звичайно, довприсками бензину на високих навантаженнях, інакше ніяк. Сенс редуктора не зрозумілий? Заявлену потужність він, звичайно, не видасть. Починаючи з 4000 оборотів провал тиску.
-
- Сообщения: 1253
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Дивитись потрiбно не на помилку,а на стабiльний тиск i температуру ,а також на час впорскування ,щьоб вiн вклався в "фазу впуску", при роботi двигуна в режимi вiдкритоi петлi на STFT ,та реакцiю дк ,а при закритiй петлi,а це як правило вище 4000 обертiв ,залишаеться швидкiсть реакцii дк , а показником нормальноi роботи буде час впорскування газу менший вiд бензинового i LTFT такий же ,як на бензинi , а краще менший на 2-3% в сторону збагачення,на цiй машинi це не критично ,але на iнших ,наприклад Добло з ЭБУ ме17.9.3 , при вiдхиленнi LTFT на 3-4 проценти запуск стае проблемним, скинувши LTFT в 0 проблема зника ,i тут уже важливо перевiрити форсунки перед установкою, i скорегувати програмно вiдхилення
ГБО, 0662219549 , 0965855193
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 872
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
А ось і підійшов логічний висновок цієї теми. Хазяїн обурюється, запах газу. І ось що у нього у фільтрі. Уявіть, що в балоні. Ганчірка була біла. І іржа є.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя