Обновление ChipLoaderNG 3.7.0, подробнее тут: viewtopic.php?f=19&t=11442
Не працює 1 та 4 циліндр!
Модераторы: chipsoft, makkenzi
Не працює 1 та 4 циліндр!
Доброго дня! така проблемка яка вже недає спокою 2 дні... Машина(деу сенс 1.3 Микас 7.6 2004 року) їздить на 2 циліндрах(3 та 2). Предісторія така , вчора було перепробувано багато прошивок які заливалися за допомогою К-лайн адаптера, в самих прошивках мінялася тільки температура вмикання вентилятора(це вже інша тема) вчора при виїзді з гаража 2 рази стрельнуло щось під капотом, таке як раннє зажигання... і після того машина працює на 2 циліндрах, свічки мокрі в 1 та 4 , іскри на них зовсім нема... Сьогодні по книжці перевірили всі узли начебто все справне, але .... Грішу на катушку але замітив таке:
Якщо зняти масу, відєднати Микас 7.6, підєднати все назад і помірять тестером( я не знаю як воно називається но повинно показати більше одиниці) на розємі який підключається до катушки , на контакті тому який відповідає за 1 та 4 циліндри то те значення таке як ін а тому контакті що відповідає за 2 та 3 циліндр, але варто крутнути стартером і потім поміряти то на тому контакті (1 та 4 циліндр нічого нема). Перевірити заміною катушки нема можливості а купити нову теж напряжно трохи, якби точно знати що катушка то прийдеться але хто його знає...... Якщо щось не так написав, вибачайте але надіюсь на вашу допомогу....
Якщо зняти масу, відєднати Микас 7.6, підєднати все назад і помірять тестером( я не знаю як воно називається но повинно показати більше одиниці) на розємі який підключається до катушки , на контакті тому який відповідає за 1 та 4 циліндри то те значення таке як ін а тому контакті що відповідає за 2 та 3 циліндр, але варто крутнути стартером і потім поміряти то на тому контакті (1 та 4 циліндр нічого нема). Перевірити заміною катушки нема можливості а купити нову теж напряжно трохи, якби точно знати що катушка то прийдеться але хто його знає...... Якщо щось не так написав, вибачайте але надіюсь на вашу допомогу....
Для начала надо попробовать загрузить старую прошивку. Проверьте какое сопротивление вызванивается между 1 и 4 цилиндром и примерно такое же сопротивление должно быть между 2 и 3 цилиндром. Небольшая разница возможна из за немного разной длинны высоковольтных проводов. Если разница очень большая (более 3-4 Ком) или при проверке 1 и 4 показывает обрыв проверьте по отдельности каждый провод (4 и 1 цилиндра ) Чаще всего ситуация развивается так : при прогаре любого провода происходит выход из строя модуля зажигания...Починить модуль зажигания при достаточном опыте можно ,но с первого раза вряд ли что у Вас сможет получиться. Попробуйте при возможности проверить работу на другом (подменном )модуле зажигания с исправной машины.
1). Как уже советовали выше проверить сопротивление ВВ проводов. 2). Подключить разрядник на 4-е искры и визуално посмотреть наличие искры.
3). Если на 1-4 цил. искры нет, то на разъеме модуля переставить, (поменять местами) управляющие каналами провода. Это можно сделать при помощи проводов-вставок. Если искра перейдет на 1-4 цил, то 99% модуль.
Пункт № 3). при вашем знании предмета, (сужу по вашему сообщению), делать вам лично, без грамотного помощника НЕ СОВЕТУЮ, чтобы не наламать дров!
3). Если на 1-4 цил. искры нет, то на разъеме модуля переставить, (поменять местами) управляющие каналами провода. Это можно сделать при помощи проводов-вставок. Если искра перейдет на 1-4 цил, то 99% модуль.
Пункт № 3). при вашем знании предмета, (сужу по вашему сообщению), делать вам лично, без грамотного помощника НЕ СОВЕТУЮ, чтобы не наламать дров!
Доброго дня!
Катушка була справна, провода теж!!!
Зараз опишу те що ми зробили, щоб машина запрацювала в нормальному режимі, тільки пояснити в чому була проблема ніхто не зміг і логіки незнайшли, може хтось із вас дасть розумне пояснення!
Вчора зранку була поставлена катушка з робочого сенса і так само машина завелась на 2 циліндрах, одне успокоїло що не потрібно витрачатись на новий модуль. Після роботи вечором були виконані наступні дії:
1 на клемніку який підключається до модуля був зачищений други провід з права (маса) і маса була пущена завідомо справним проводом від корпусу машини, потім розкрутили колодку яка підключається до блока управління(Микаса 7.6) зачистили провід від першого контакта, тей який відповідає за управління катушкою 1 та 4 циліндра, і був пущений прямий провід від 1 контакта і до третього провода зправа на розємі на модуль зажигання, тестером перевірили всі показники в нормі, вмикнув зажигання все в нормі, завелася з пів тика і о чудо працює 4 циліндра, Потім пішла полеміка що обрив маси чи того іншого провода, щоб це доказати була відкушена спочатку маса а потім тей провід. і шо ви думаєте???????? машина як працювала так і працює, глушив і знову заводив, знімав клему на пару хвилин все одно машина працює без змін тихо і спокійно, після двух літрів глінвейна логіка так і не була знайдена.....
До речі вчора упустив один нюанс, в мене стоїть ГБО 2 покоління після тих подій що були описанні з самого початку машина відмовлялася переключатися на газ, срабатовалу реле і знову на бензин, після вчорашніх маніпуляцій все стало на свої місця....
Чекаю логічного пояснення...
З повагою Віктор!
Катушка була справна, провода теж!!!
Зараз опишу те що ми зробили, щоб машина запрацювала в нормальному режимі, тільки пояснити в чому була проблема ніхто не зміг і логіки незнайшли, може хтось із вас дасть розумне пояснення!
Вчора зранку була поставлена катушка з робочого сенса і так само машина завелась на 2 циліндрах, одне успокоїло що не потрібно витрачатись на новий модуль. Після роботи вечором були виконані наступні дії:
1 на клемніку який підключається до модуля був зачищений други провід з права (маса) і маса була пущена завідомо справним проводом від корпусу машини, потім розкрутили колодку яка підключається до блока управління(Микаса 7.6) зачистили провід від першого контакта, тей який відповідає за управління катушкою 1 та 4 циліндра, і був пущений прямий провід від 1 контакта і до третього провода зправа на розємі на модуль зажигання, тестером перевірили всі показники в нормі, вмикнув зажигання все в нормі, завелася з пів тика і о чудо працює 4 циліндра, Потім пішла полеміка що обрив маси чи того іншого провода, щоб це доказати була відкушена спочатку маса а потім тей провід. і шо ви думаєте???????? машина як працювала так і працює, глушив і знову заводив, знімав клему на пару хвилин все одно машина працює без змін тихо і спокійно, після двух літрів глінвейна логіка так і не була знайдена.....
До речі вчора упустив один нюанс, в мене стоїть ГБО 2 покоління після тих подій що були описанні з самого початку машина відмовлялася переключатися на газ, срабатовалу реле і знову на бензин, після вчорашніх маніпуляцій все стало на свої місця....
Чекаю логічного пояснення...
З повагою Віктор!
Мне кажется вся проблема в том ,что если сигнальный провод для ГБО был взят с управления модулем и по какой то предчине замыкал ,то могло быть такое. Наверно проверить исправность сигнальных проводов от 1 и 20 пина блока управления до модуля зажигания. Проверить внимательно весь жгут проводки ,может где перетёрся. То что проблема не с модулем зажигания это большое везение ,при таких симптомах обычно выходит МЗ.
При плохих котактах бывает такое, что при нагрузке большим током, контакт в "слабом" месте улучшается, (или, наоборот, пропадает - клемма АКБ при пуске). Возможно, в вашем случае, при дублировании проводов произошло что то подобное. Но, тогда оно может, точно также, опять появится снова. (Напр. при изменении погоды). А плохие контакты, можно, определить вольтметром, измеряя падение напряжения на проводе. Если импульс кратковременный, тогда, уже, нужен не вольтметр, а осцил.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 6 гостей