Не ставлю на ці форсунки жиклери. Авто оставляють на пару днів, буде час попрацювати з обладнанням.
Обновление ChipLoaderNG 3.7.0, подробнее тут: viewtopic.php?f=19&t=11442
Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Модераторы: chipsoft, makkenzi
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 868
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
То точка паливоподачі у відкритому циклі вже. Так як гівно стоїть редуктор, з робочим тиском 1,2 бар. Він ніяк не витягне весь діапазон навантаження. Незабаром буде такий самий автомобіль на установці, але свіжіше трохи. Покажу під навантаженням, що відбувається. Звичайно, не з бомж набором. І тиск мінімум 1,5 бар має бути.serg71 писал(а): ↑Пн ноя 13, 2023 12:59 amТа можливо i це гуано налаштувать нормально, буде працювать, але ж так i не почув - стоять жиклери?,по роботi обладнання бачу щьо стоять,а iх там не повинно бути.,воно уже встановлене i зрозумiло мiняти його нiхто не буде,тож залишаеться довести його до робочого стану
-
- Сообщения: 1209
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Мав на увазi форсунки та электронiку, без нормального редуктора"кiна не буде",цеж зрозумiло,i щьо до форсунок , то на тройниках потрiбно зробить.Основний принцип ,це правильна подача полива у вiдповiдний час,так щьоб у "фазу" вкластись,газ це не бензин,у плiвку не випада.
ГБО, 0662219549 , 0965855193
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Там треба починати навіть не з редуктора, а із забірної трубки у балоні. Тобто з мультиклапану та швидкісного клапана в ньому й надалі. Не виконано основних вимог для нормальної роботи. Далі лише знущання з двигуна.
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 868
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Вечір добрий. Налаштування.
Хочу нагадати, хозяйна влаштовуе все, динамика, переключеннч, расход. Одна біда, запуск на гарячу, заводится с пропуском, але с першого разу.
Хочу нагадати, хозяйна влаштовуе все, динамика, переключеннч, расход. Одна біда, запуск на гарячу, заводится с пропуском, але с першого разу.
- Вложения
-
- Mitsubishi_Outlander XL_20231114_165058.zip
- (1.87 КБ) 20 скачиваний
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 868
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Ви це маєте на увазі?Alex66 писал(а): ↑Вс ноя 12, 2023 9:13 pmУ вас є ще осцилограф, на скільки нам відомо. Так увімкніть функцію накладання палива, підключіть осцилограф до газової та бензинової форсунки та подивіться як працює ця функція. Якщо вона за схемотехнікою не може підтримуватись, то як це могли намагатися робити програмно? Тобто виробник нахабно бреше. Техпідтримка не бачить це, а ви з локшиною на вухах ставите це понад 10 років. Може б час розвиватися небагато? Викладіть файл налаштувань свій. Я вам покажу, де у вас ще груба помилка. Якби програмісти трохи думали під час створення цього обладнання, то заклали б максимальний час роботи газових форсунок. Вам доведеться цей програмний баг вирішувати іншим шляхом. І напевно на майбутнє задуматися про вивчення повноцінного ГБО з повноцінними функціями.глушіння 2_.png
-
- Сообщения: 1209
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Влаштовувать повинно в першу чергу себе,якщьо звiсно це на максимально професiному рiвнi, стосовно двигуна,то в першу чергу наповнення цилiндра,- на тактi впуску в цилiндр потрапляе певна кiлькiсть повiтря,важлива масова частина кисню в цьому обьемi, бо це есть окисник,без нього не мае горiння ,"рiдний" ЭБУ це все "враховуе ",i впорскуе у вiдповiдний час "потрiбну " кiлькicть палива(рiзниця палив ,це вже iнше,писав вище про плiвку на бензинi),с тим врахуванням ,щьоб воно повнiстю згорiло ,в певному розумiннi режимiв роботи двигуна ,эконом,максимум,i т.д , на випускi встановленй дк ,на показниках якого "рiдний" ЭБУ покаже STFT, а потiм i "намалюе" LTFT, все пальне це по сутi вуглеводороди, i двигуновi пофiг на чьому вiн працюе ,але ж электронiка вiдреагуе на показники дк i внесе корективи в паливоподачу ,от i робiть висновки.Маемо наповнення,то потрiно дати таку кiлькiсть палива як на бензинi,щьоб "рiдний" ЭБУ вважав роботу "нормальною",а якщьо i ще врахуете специфiку "двоюрiдного" пального,вищiй октан,в першу чергу ,то все буде добре.А викладена осцилка,та ще i з такою розгорткою , зовсiм нiдо чого.
ГБО, 0662219549 , 0965855193
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Ви в такій розгортці можете побачити, скільки імпульс відкриття бензинової форсунки. Не емуляції, а саме відкриття. Ви правильно зрозуміли, про що йшлося. Але не зрозуміли сенсу. Весь сенс цього інструменту робити плавне накладення (заміщення) палива на момент перемикання. В ідеалі має бути два окремі інструменти.перемикання з бензину на газ і назад, з роздільними регулюваннями.
Зніміть осцилограму глушіння бензинової та газової форсунки.
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 868
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Останній імпульс 6-тої форсунки при глушінні.
Чи потрібно окремо при глушінні на газу та на бензині?
Чи потрібно окремо при глушінні на газу та на бензині?
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Вибачте, але за 10 років роботи з ГБО можна чогось більшого досягти. Якщо звичайно ставити якусь мету. Хоча ви не здивували мене нічим, власне кажучи. Це почерк 99% "автокалібрувальників". Мені цікаво, на що ви спираєтеся, поставивши температуру перемикання на газ -20 гр. ? А перехід по закінченню газу 0,42 c ви перевіряли, чи працює? Знімали клему з клапана редуктора на холостому ходу і все перейшло, чи не провалилися оберти і не затихло авто? А максимальний тиск газу на 4 бар вас не лякає? Плюс інерційність та швидкість обробки. А МАП максимум здатний витримати лише 4 бар. Корекції тиску, температурі газу стандартно в нулях. За графіком коефіцієнта видно що суміш на газі бідна. І остання точка на графіці повинна бути нижчою від усіх інших. Це для того, щоб ви у відкритому циклі не залили газом і не поплавили каталізатор. Це ви все повинні бачити за показаннями ДК при налаштуванні онлайн. Жиклерів там не повинно бути у форсунках. А до редуктора має бути нормальна магістраль D 8. Звичайно мультиклапан "Екстра" з електроклапаном та викинутим швидкісним клапаном. Тільки тоді ми можемо говорити про стабільний тиск за нормального редуктора.avtoteh_dnepr писал(а): ↑Вт ноя 14, 2023 6:00 pmВечір добрий. Налаштування.
Хочу нагадати, хозяйна влаштовуе все, динамика, переключеннч, расход. Одна біда, запуск на гарячу, заводится с пропуском, але с першого разу.
Ваш графік коефіцієнта повинен мати приблизно таку форму, як у правленому файлі. Тиск підняти до 1,4 бар і скоригувати вручну тиск при калібруванні. Не запускаючи автокалібрування. Опустити потім коефіцієнт відповідно до корекцій та часу упорскування бензинових форсунок.
-
- Сообщения: 1209
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Все по замовчуванню , як завжди , i "верблюд", добре хоч одногорбий, , повинна ще бути "гребiнка" на форсунках i шланги по пiвметра , звiдси i час "газовий" 50 мсек , мiжду врiзкою i газовою магiстралью 12 мм , не повинно бути трубки довше 15 см , хоч до форсунки , хоч пiсля , якщьо вона довша , то вона почина вносити значний опiр проходженню газу,тому потрiбно робить на тройниках , спробуйте дмухнути в трубку довшу 20см i зрозумiете, робитиме там i на 6 магiстралi , а скоростник прийдеться викинуть , редуктор повинен успiвати випаровувати газ i добре його прогрiвать , i розмiр тут як раз мае значення , чим бiльший , тим краще , нiякий iз томасеки сюди не пiдходе.
ГБО, 0662219549 , 0965855193
- avtoteh_dnepr
- Сообщения: 868
- Зарегистрирован: Пт июл 10, 2009 12:59 am
- Откуда: UA,Dnipro
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Вроді як температура стоїть 46гр. Карту підлаштовую, бо хозяїн їздив до когось, після майстрів зразу загорівся чек по бідній суміші. Налаштовували по ДК (по корекції). На редукторі і в мультику стоїть 8,0мм. Довжина не більше 10мм шланга від форсунок і до бенз форсунок.
В архіві фото форсунок та редуктора.
В архіві фото форсунок та редуктора.
- Вложения
-
- Downloads.zip
- (145.61 КБ) 24 скачивания
-
- Сообщения: 1209
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
Фото не дуже якiсне , гребiнка ? (штуцер на гребiнкi -це дросель, звiдки взялись 50 мсек?), довжина трубки вiд магiстралi 12мм до "правильноi " врiзки , максимально близько до бензиновоi (впускного клапана) 10-15см вкупi? не бiльше , при обьемi 500см на цилiндр набувае важливiсть усе, а редуктор , то щьо аляска, чи я помиляюсь???, скоростний клапан викинуть обовязково, одночасно з замiною редуктора, порiзну не мае сенсу.
ГБО, 0662219549 , 0965855193
-
- Сообщения: 1209
- Зарегистрирован: Сб май 19, 2007 10:36 pm
- Откуда: Запорожская обл.г.Гуляйполе
Re: Известная проблема, но решение не найдено - плохой запуск на горячую.
,повернення на бензин,коли на дворi -10 ,i температура переходу на газ 35, одразу пiсля переходу температура газу становить -5 ,на алясцi, це гарний редуктор?,i це на двигунi объемом 1,6 ,робiть висновки
ГБО, 0662219549 , 0965855193
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 7 гостей